Podaruj Meli wzrost!

Przyjaciele.

Nadal nie mam czasu i chęci na prowadzenie tego bloga ;] No nie mam i nic na to nie poradzę.

Nie mniej jednak postanowiłam napisać Wam o bardzo ważnej akcji, w której biorę udział. Otóż grono koleżanek biżuteryjek zorganizowało aukcje dla Meli, która potrzebuje pieniążków by dzięki operacjom mogła urosnąć i normalnie funkcjonować.

W związku z tym oddałam 3 prace na aukcje. Serdecznie zapraszam Was do licytowania moich biżutków, jak i prac innych uzdolnionych kobiet takich jak Iza Malczyk, Drakonaria, Pillow, Marisella i wiele, wiele innych, których nie wymieniłam.

Link do aukcji

Leave a Reply

